تعداد افراد آنلاین 4 نفر
بازدید امروز 400 بار
بازدید ماه قبل 71,496 بار
بازدید کل 1,825,591 نفر

تجدید مناقصه عمرانی از محل اسناد خزانه


شرايط مناقصه عمومي

پژوهشگاه پليمر و پتروشيمي ايران با استناد به ماده 41 فصل پنجم آيين نامه مالي و معاملاتي پژوهشگاه در نظر دارد گروهی از تجهیزات و خدمات مورد نیاز خود (به شرح زیر) را از طریق برگزاری مناقصه به شركت­های­ حائز شرايط واگذار نمايد. مقتضي است پيشنهاد خود را با رعايت شرايط زير ارائه نماييد.

  1. موضوع مناقصه:

الف) خرید چیلر تراکمی هوا خنک
ب) خرید  هواکش و هوا رسان

ج) خرید و نصب آسانسور(اصلاحيه)
د) عملیات ساختمانی یک دستگاه سوله (اصلاحيه)
ه) اجرای محوطه سازی


(دانلود شرايط عمومي و پيوستها در قالب يك فايل pdf)

 

تبصره: پرداخت هزینه موضوع ردیف الف از محل اسناد خزانه اسلامی با نماد اخزاء شماره 604 به تاریخ سررسید 1398/08/20 و سایر ردیف ها (ب، ج، د، ه) از محل اسناد خزانه اسلامی با نماد اخزاء 605 به تاریخ سر رسید 1397/09/26 می­باشد.   

  1. محل اجراي كار: پژوهشگاه پليمر و پتروشيمي ايران واقع در كيلومتر 15 اتوبان تهران- كرج، شهرك علم و فناوري پژوهش.

  2. مدت قرارداد متناسب با هر یک از موضوعات مناقصه و با مشخص شدن در هنگام عقد قرارداد

  3. مبلغ تضمين شركت در مناقصه مبلغ 20.000.000 ريال به ازای هر یک از موضوعات اعلام شده فوق (الف، ب، ج، د، ه ) مي‌باشد كه بايستي طي رسيد بانكي جداگانه به حساب سپرده شماره  0285609097 نزد بانك تجارت باجه پليمر به نام پژوهشگاه پليمر و پتروشيمي ايران واريز و يا ضمانت نامه بانكي معادل مبلغ فوق در وجه پژوهشگاه پليمر و پتروشيمي ايران اخذ و به ضميمه مدارك تحويل گردد.

  4. زمان و محل اخذ اسناد مناقصه 14 لغايت 18 بهمن ماه از دبيرخانه پژوهشگاه و يا از طريق درگاه اينترنتي به آدرسwww.ippi.ac.ir ‌ مي­باشد.

  5. زمان و محل تحويل اسناد مناقصه از تاريخ 15 لغايت 24 بهمن ماه به دبيرخانه پژوهشگاه مي­باشد. بديهي است پيشنهادات واصله پس از اين تاريخ قابل بررسي و ترتيب اثر نخواهد بود.

  6. تمامي اسناد مناقصه بايد به مهر و امضاء مجاز و تعهدآور پيشنهاد دهنده برسد و همراه با پيشنهاد قيمت تسليم شود.

  7. پيشنهاد‌هاي ارسالي در تاريخ 25 بهمن ماه بازگشايي، بررسي و نتايج متعاقباً اعلام خواهد شد.

  8. پژوهشگاه در رد يا قبول هر يك و يا كليه پيشنهادها مختار است.

  9. سپرده نفرات اول تا سوم تا زمان انعقاد قرارداد نزد پژوهشگاه نگهداري مي‌گردد و در صورت خودداري هر يك از برندگان از انعقاد قرارداد در زمان مقرر، سپرده ايشان به نفع پژوهشگاه ضبط خواهد شد و هرگونه اعتراض در خصوص ضبط سپرده ساقط است.

  10. پيشنهاد دهندگان بايستي اسناد خود را در سه پاكت به شرح زير قرار داده و پس از لاك و مهر، آن را تحويل دبيرخانه پژوهشگاه نمايند.

    1.  پاكت الف)

      1. رسيد اسناد تضمين شركت در مناقصه

    2. پاكت ب)

      1. اوراق شرايط مناقصه به صورت تاييد شده

      2. مدارک ثبتی و سوابق كاري

    3. پاكت ج) پيشنهاد قيمت به تفكيك و به صورت قيد شده با توجه به شرايط اعلامي (لازم به توضيح است كليه مبالغ مي­بايست با احتساب کسورات قانونی و ماليات بر ارزش افزوده اعلام گردد )

    4. به مدارك ارسالي ناقص ترتيب اثر داده نخواهد شد.

    5.  هرگونه تغيير در مفاد شرايط مناقصه و پيوست­هاي آن به منزله نقص پيشنهاد تلقي و مردود اعلام مي­شود.

    6.  هزينه چاپ آگهي و ساير هزينه هاي مناقصه بر عهده برنده مناقصه است.    

 

   1396/11/11 15:30

خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
2.7/10 (تعداد آرا 3 نفر )