معرفي هیئت امناء پژوهشگاه

هیئت امنا بالاترين ركن سياست­گذاري و تصميم گيري حقوقي پژوهشگاه پليمر و پتروشيمي ايران است. اولين هیئت امناي مستقل پژوهشگاه پس از مذاكرات رياست وقت پژوهشگاه با وزير محترم وقت وزارت علوم تحقيقات و فناوري طي نامه شماره 4703/15 مورخ 04/11/1382 معرفي و اولين جلسه خود را در تاريخ 27/12/1382 تشكيل داد. در اين جلسه مقرر شد كه اين هیئت 2جلسه در سال و در صورت نياز، جلسات ديگري با هماهنگي دبير و رئيس هیئت امنا تشكيل دهد. اين هیئت داراي يك كميسيون تخصصي بنام كميسيون دائمي است و وظيفه آن بررسي كارشناسي و تخصصي دستور جلسات هیئت امنا مي‌باشد كه قبل از هر جلسه هیئت امنا، حداقل دو بار تشكيل جلسه مي‌دهد. هیئت امناي پژوهشگاه از ابتداي تاسيس تا كنون جلسات خود را بطور منظم تشكيل داده كه مصوبات آن در ادامه آورده شده است.

اعضای حقوقی هیئت امنای پژوهشگاه:

آقاي دكتر حسین سیمایی صراف وزير علوم، تحقيقات و فناوري و رئيس هیئت امناء پژوهشگاه پليمر و پتروشيمي ايران

آقاي دكتر علی خاکی صدیق رئيس مركز هیئت‌هاي امناء و هیئت هاي مميزه وزارت عتف

آقاي دكتر مرتضی احسانی سرپرست پژوهشگاه پليمر و پتروشيمي ايران و دبير هیئت امناء پژوهشگاه

آقای دکتر شهاب کسکه نماینده مرکز هیئت‌هاي امناء و هیئت هاي مميزه وزارت عتف

آقای مهندس رضا بختیاری نماينده سازمان برنامه و بودجه

 اعضای حقیقی هیئت امنای پژوهشگاه:

  آقای دکتر مهرداد کوکبی عضو هیئت امنا پژوهشگاه

  آقای دکتر وحید حدادی اصل عضو هیئت امنا پژوهشگاه

  آقای دکتر مهدی نکومنش عضو هیئت امنا پژوهشگاه

 آقای دکتر علی وطنی عضو هیئت امنا پژوهشگاه

  آقای دکتر مسعود اسم خانی عضو هیئت امنا پژوهشگاه

   آقای دکتر علی ملکی عضو هیئت امنا پژوهشگاه

اعضای کمیسیون دائمی پژوهشگاه:

  آقاي دكتر حسین غریبی رئيس كميسيون دائمي هيئت امناي پژوهشگاه

  آقاي دكتر سعيد پورمهدیان عضو كميسيون دائمي هيئت امناي پژوهشگاه

  آقاي دكتر علی اکبر یوسفی عضو كميسيون دائمي هيئت امناي پژوهشگاه

  آقاي دكتر جواد محمدي عضو كميسيون دائمي هيئت امناي پژوهشگاه

  آقاي دكتر حسن عربي عضو كميسيون دائمي هيئت امناي پژوهشگاه ؛

  آقاي دكتر محمدرضا محمدزاده عطار عضو كميسيون دائمي هيئت امناي پژوهشگاه

وظايف و اختيارات هیئت امناء

  • تصويب آيين نامه داخلي
  • تصويب سازمان اداري موسسه بر اساس ضوابطي كه به پيشنهاد وزارتخانه هاي مربوط با هماهنگي سازمان امور اداري و استخدامي به تصويب شوراي عالي انقلاب فرهنگي خواهد رسيد.
  • بررسي و تصويب بودجه موسسه كه از طرف رئيس موسسه پيشنهاد مي شود.
  • تصويب بودجه تفضيلي موسسه
  • تصويب حسابها و ترازنامه سالانه موسسه
  • تصويب نحوه وصول درآمدهاي اختصاصي و مصرف آن
  • تعيين حسابرس و خزانه دار براي موسسه
  • كوشش براي جلب كمكهاي بخش خصوصي و عوائد محلي اعم از نقدي، تجهيزاتي ساختماني با رعايت ضوابط مصوب شوراي عالي انقلاب فرهنگي
  • تصويب آيين نامه هاي مالي و معاملاتي كه بر حسب مورد پس از تاييد وزير قابل اجرا مي­باشد.
  • پيشنهاد فوق العاده هاي اعضاء هیئت علمي و غير هیئت علمي (كارشناسان و تكنسين ها)
  • تعيين نحوه اداره واحدهاي توليدي، خدماتي، كارگاهي و بهداشت و درماني موسسه در چهار چوب ضوابطي كه به تصويب هیئت وزيران خواهد رسيد.
  • تعيين ميزان پرداخت حق التحقيق، حق التدريس، حق الزحمه، حق التاليف و نظاير آن
  • بررسي گزارش موسسه كه از طرف رئيس موسسه ارائه مي شود


مصوبات هیئت امناء

نام و نام خانوادگی

عنوان

ایمیل

شماره تماس

اکرم حسن نژاد

مسئول دبیرخانه

A.Hasannezhad@ippi.ac.ir

48662060

فرزانه قیصری

کارشناس دبیرخانه

F.Gheysary@ippi.ac.ir

48662131

مریم حیدری نسب

کارشناس دبیرخانه

M.Heydarinsab@ippi.ac.ir

48662131