اطلاعیه حضور صدرصدی کارکنان ادارات دولتی از 19 اردیبهشت

اطلاعیه حضور صدرصدی کارکنان ادارات دولتی از 19 اردیبهشت

به اطلاع کلیه همکاران گرامی می رساند با استناد به مصوبه استانداری تهران و بر اساس بخشنامه سازمان امور استخدامی کشور از روز شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ حضور همکاران در پژوهشگاه به صورت ۱۰۰ درصدی می باشد.

        سرپرست امور اداری و پشتیبانی

۱۴۰۵/۰۲/۱۷