آخرین اخبار

دفتر رياست و روابط عمومي

اين دفتر زير نظر رياست پژوهشگاه فعاليت مي‎كند و عمده‎ترين مسئوليت‎هاي آن به شرح زير است:

  • ایجاد ارتباط اداری بین ریاست پژوهشگاه و واحدهای متبوع اعم از شفاهی و کتبی و پیگیری آنها.
  • دریافت و ثبت نامه­هایی که از واحدهای مختلف ارسال می­گردد و لازم است به رویت ریئس پژوهشگاه برسد و حصول اطمینان از پاسخگویی به موقع مکاتبات حوزه ریاست.
  • تهیه پیش­نویس و صدور نامه­هایی که متضمن نظرات و دستورات رئیس پژوهشگاه به واحدهای مختلف می­باشد.
  • تهیه پیش نویس و ثبت و ارسال نامه­ها، دستورها، بخشنامه­ها و دعوتنامه­های صادره.
  • پیگیری و اجرای دستورات رئیس پژوهشگاه.
  • انجام امور اداری هیات امناء شوراهای پژوهشگاه و کمیسیون­های مختلف مربوط و ابلاغ مصوبات آن­ها به واحدهای ذیربط.
  • انجام مکاتبات، دستورکار، تهیه و تدوین و تنظیم مصوبات هیات امناء پژوهشگاه.
  • جوابگوئی و رسیدگی به مشکلاتی که ارباب رجوع با واحدهای مختلف پژوهشگاه پیدا می­کند.
  • تنظیم برنامه­های کاری و ملاقات رئیس پژوهشگاه.
  •  دعوت افراد جهت تشکیل جلسات و کمیسیونها.
  • تنظیم صورت جلسات حوزه ریاست و ابلاغ آن به واحدهای ذی ربط و پیگیری مصوبات جلسات مذکور.
  • انجام اقدامات لازم جهت شرکت اعضای هیأت علمی پژوهشگاه در کنگره­ها، کنفرانس­ها و سمینارهای داخلی و خارجی با همکاری واحدهای ذیربط.
  • تهیه و تنظیم و اجرای طرح­ها و برنامه­های تبلیغاتی و انتشاراتی.
  • مطالعه کلیه جراید و روزنامه­ها و استخراج مطالب علمی مورد نیاز برای ارسال به واحدهای مربوط.
  • برنامه­ریزی و اداره امور کنفرانس­ها و سمینارها.
  •  انتشار اخبار و اطلاعات داخلی پژوهشگاه جهت اطلاع کارکنان.
  • اجرای کلیه امور مطبوعاتی و سمعی و بصری پژوهشگاه.
  • تهیه برنامه­های لازم جهت مراسم اعیاد و جشن­ها و امور تشریفاتی که از طریق پژوهشگاه برگزار می­شود و پیشنهاد اعتبارات مورد نیاز آن به مسئولین ذیربط.
  • ارسال نامه­های محرمانه به مدیریت­ها و واحدها و ارگانهای مختلف و ثبت، ضبط، نگهداری و بایگانی نامه،های محرمانه.
  • همکاری در به روز نمودن اطلاعات در سایت اینترنتی پژوهشگاه.
  • جمع­آوری اطلاعات و اطلاع رسانی اخبار علمی، پژوهشی پژوهشگاه به مردم و نیز آشنایی عموم به چگونگی و نحوه عملکرد واحدهای مختلف پژوهشگاه از طریق انتشار پیک، مجله، نشریه و خبرهای دوره­ای و ...
  • عکسبرداری و تیه فیلم از مراسم تشریفاتی سمینارها، مصاحبه­ها و ... و نگهداری سوابق آنها.
  • انجام امور مبوط به دعوت از شخصیتهای علمی و سیاسی و ... داخل و خارج از کشور با همکاری واحدهای ذیربط.
  • انجام فعالیت در خصوص جذب کمک­های مالی و .. قطبهای مختلف اقتصادی کشور.
  • بررسی مطالب، جراید و اخبار پیرامون فعالیت های پژوهشگاه و تهیه پاسخ­های لازم.
  • انجام سایر امور محوله از سوی رئیس پژوهشگاه.
  • تنظيم روابط عمومي پژوهشگاه
  • جمع‎آوري اطلاعات و آمارهاي موردنياز پژوهشگاه
  • ايجاد ارتباط با مطبوعات و صدا و سيما جهت انعكاس اخبار و دستاوردهاي علمي و تحقيقاتي پژوهشگاه در سطح جامعه
  • گزارش هفتگی به کلیه همکاران از عملکرد پژوهشگاه و بخش های مختلف
  • حضور فعال در نمايشگاه‌هاي تخصصي
  • بررسي مسائل و مشكلات داخلي پژوهشگاه و انعكاس آن به رياست
  • تنظيم امور دفتر رياست و برنامه‎ريزي قرارهاي ملاقات و جلسات
  • ايجاد هماهنگي و تنظيم روابط واحدهاي مختلف با رياست پژوهشگاه
  • تنظيم مكاتبات دفتر رياست و طبقه‎بندي نامه‎ها
  • سازماندهي و نظارت بر اجراي بازديدهاي علمي گروه‎هاي مختلف از پژوهشگاه
  • برنامه‎ريزي و سازماندهي حضور در نمايشگاه‎هاي مختلف
  • برگزاري مراسم به مناسبت های ملی و مذهبی

نام و نام خانوادگی

عنوان

ایمیل

شماره تماس

عکس

مسعود حیدری

رئیس دفتر ریاست و مدیر روابط عمومی

M.Heidari@ippi.ac.ir

48662055