دفتر رياست و روابط عمومي
اين دفتر زير نظر رياست پژوهشگاه فعاليت ميكند و عمدهترين مسئوليتهاي آن به شرح زير است:
- ایجاد ارتباط اداری بین ریاست پژوهشگاه و واحدهای متبوع اعم از شفاهی و کتبی و پیگیری آنها.
- دریافت و ثبت نامههایی که از واحدهای مختلف ارسال میگردد و لازم است به رویت ریئس پژوهشگاه برسد و حصول اطمینان از پاسخگویی به موقع مکاتبات حوزه ریاست.
- تهیه پیشنویس و صدور نامههایی که متضمن نظرات و دستورات رئیس پژوهشگاه به واحدهای مختلف میباشد.
- تهیه پیش نویس و ثبت و ارسال نامهها، دستورها، بخشنامهها و دعوتنامههای صادره.
- پیگیری و اجرای دستورات رئیس پژوهشگاه.
- انجام امور اداری هیات امناء شوراهای پژوهشگاه و کمیسیونهای مختلف مربوط و ابلاغ مصوبات آنها به واحدهای ذیربط.
- انجام مکاتبات، دستورکار، تهیه و تدوین و تنظیم مصوبات هیات امناء پژوهشگاه.
- جوابگوئی و رسیدگی به مشکلاتی که ارباب رجوع با واحدهای مختلف پژوهشگاه پیدا میکند.
- تنظیم برنامههای کاری و ملاقات رئیس پژوهشگاه.
- دعوت افراد جهت تشکیل جلسات و کمیسیونها.
- تنظیم صورت جلسات حوزه ریاست و ابلاغ آن به واحدهای ذی ربط و پیگیری مصوبات جلسات مذکور.
- انجام اقدامات لازم جهت شرکت اعضای هیأت علمی پژوهشگاه در کنگرهها، کنفرانسها و سمینارهای داخلی و خارجی با همکاری واحدهای ذیربط.
- تهیه و تنظیم و اجرای طرحها و برنامههای تبلیغاتی و انتشاراتی.
- مطالعه کلیه جراید و روزنامهها و استخراج مطالب علمی مورد نیاز برای ارسال به واحدهای مربوط.
- برنامهریزی و اداره امور کنفرانسها و سمینارها.
- انتشار اخبار و اطلاعات داخلی پژوهشگاه جهت اطلاع کارکنان.
- اجرای کلیه امور مطبوعاتی و سمعی و بصری پژوهشگاه.
- تهیه برنامههای لازم جهت مراسم اعیاد و جشنها و امور تشریفاتی که از طریق پژوهشگاه برگزار میشود و پیشنهاد اعتبارات مورد نیاز آن به مسئولین ذیربط.
- ارسال نامههای محرمانه به مدیریتها و واحدها و ارگانهای مختلف و ثبت، ضبط، نگهداری و بایگانی نامه،های محرمانه.
- همکاری در به روز نمودن اطلاعات در سایت اینترنتی پژوهشگاه.
- جمعآوری اطلاعات و اطلاع رسانی اخبار علمی، پژوهشی پژوهشگاه به مردم و نیز آشنایی عموم به چگونگی و نحوه عملکرد واحدهای مختلف پژوهشگاه از طریق انتشار پیک، مجله، نشریه و خبرهای دورهای و ...
- عکسبرداری و تیه فیلم از مراسم تشریفاتی سمینارها، مصاحبهها و ... و نگهداری سوابق آنها.
- انجام امور مبوط به دعوت از شخصیتهای علمی و سیاسی و ... داخل و خارج از کشور با همکاری واحدهای ذیربط.
- انجام فعالیت در خصوص جذب کمکهای مالی و .. قطبهای مختلف اقتصادی کشور.
- بررسی مطالب، جراید و اخبار پیرامون فعالیت های پژوهشگاه و تهیه پاسخهای لازم.
- انجام سایر امور محوله از سوی رئیس پژوهشگاه.
- تنظيم روابط عمومي پژوهشگاه
- جمعآوري اطلاعات و آمارهاي موردنياز پژوهشگاه
- ايجاد ارتباط با مطبوعات و صدا و سيما جهت انعكاس اخبار و دستاوردهاي علمي و تحقيقاتي پژوهشگاه در سطح جامعه
- گزارش هفتگی به کلیه همکاران از عملکرد پژوهشگاه و بخش های مختلف
- حضور فعال در نمايشگاههاي تخصصي
- بررسي مسائل و مشكلات داخلي پژوهشگاه و انعكاس آن به رياست
- تنظيم امور دفتر رياست و برنامهريزي قرارهاي ملاقات و جلسات
- ايجاد هماهنگي و تنظيم روابط واحدهاي مختلف با رياست پژوهشگاه
- تنظيم مكاتبات دفتر رياست و طبقهبندي نامهها
- سازماندهي و نظارت بر اجراي بازديدهاي علمي گروههاي مختلف از پژوهشگاه
- برنامهريزي و سازماندهي حضور در نمايشگاههاي مختلف
- برگزاري مراسم به مناسبت های ملی و مذهبی
نام و نام خانوادگی
|
عنوان
|
ایمیل
|
شماره تماس
|
عکس
|
مسعود حیدری
|
رئیس دفتر ریاست و مدیر روابط عمومی
|
M.Heidari@ippi.ac.ir
|
48662055
|
|
|